EMMA

24/7

24x7 monitoring en 5x9 respons. Dat is de kern van EMMA: de Monitoring & Management Application van De Wal ICT. EMMA staat garant voor continuïteit. Zowel tijdens als buiten schooltijd. 

Hoe werkt EMMA?

De Wal ICT installeert op de server(s) van uw school een EMMA-agent, die 24/7 ICT onderdelen op afstand bewaakt, zoals back-up en antivirus, schijfruimte en geheugen. Een probleem? Dan gaan bij de helpdesk van De Wal ICT automatisch alle signalen af, zodat direct tot de juiste actie kan worden overgegaan. EMMA houdt uw server(s) dus haarfijn in de gaten! Daarbij onderscheiden wij:

  • problemen die direct onze aandacht vereisen
  • problemen die binnen 24 uur opgepakt moeten worden
  • problemen waar de vaste beheerder later mee aan de slag kan
  • zaken die geen acuut probleem vormen, maar wel genoteerd moeten worden

Waarom EMMA in het onderwijs

  • 24x7 proactief en geautomatiseerd beheer
  • voorkomt escalaties
  • automatische controle van back-up
  • veiliger netwerk door constante bewaking
  • meer flexibiliteit voor uw eigen systeembeheerder 
  • met een gerust hart de schoolvakantie tegemoet
  • EMMA checkt of de server nog past bij de gevraagde prestaties
  • De Wal ICT levert EMMA ook als afzonderlijke dienst

Efficiënt systeembeheer?
Meer informatie?
 

Direct contact? Bel ons op (026) 363 74 40 of stuur ons een e-mail
Direct contact? Bel ons op (026) 363 74 40 of stuur ons een e-mail
Helpdesk Bel (026) 361 68 20 ( Servicedesk ) Remote support