>>Servicedesk

Servicedesk

Zorgeloos

Veel scholen in het PO en het VO hebben niet het personeel en de kennis voor een eigen ICT-afdeling. Een externe partij waar u altijd op kunt terugvallen voor ICT-vraagstukken is dan uitermate praktisch. De Wal ICT helpt scholen graag om zorgeloos, praktisch en efficiënt te werken. 

Remote

De medewerkers van De Wal ICT helpen u graag. Liefst zo snel als maar mogelijk is, zodat de school bij problemen met computers, netwerken, systemen, telefonie, verbindingen of software direct kunnen rekenen op support. Veel problemen worden via een remote verbinding opgelost. Lukt dat niet gelijk, dan worden acuut de juiste stappen ondernomen. Bang dat u niet over het juiste jargon beschikt om uit te leggen wat het probleem is? Helemaal niet erg. Gewone mensentaal spreken we allemaal, dus wij ook!

Ik ben klant van De Wal ICT

Storing of probleem? Onze helpdesk werkt als volgt:

  • storingen of problemen meldt u op werkdagen tussen 08:00 en 17:30 uur via (026) 361 68 20 of via helpdesk@dewal-ict.nl
  • u wordt zo snel mogelijk geholpen, vaak direct al als u belt of mailt
  • werkzaamheden tot een half uur worden niet doorberekend
  • hebben wij langer dan een half uur nodig, dan komt uw call op onze actielijst
  • kosten voor call werkzaamheden worden separaat in rekening gebracht
  • om nare verrassingen achteraf te voorkomen, nemen we eerst met u door wat er nodig is 
  • noodgeval buiten kantooruren? De Wal ICT heeft een speciaal mobiel storingsnummer als onderdeel van een Service Level Agreement. Uw contactpersoon bij De Wal ICT informeert u graag verder over deze Storingsdienst. 
     

Ik ben nog geen klant van De Wal ICT

Veel scholen in het PO en het VO hebben behoefte aan een goed bereikbare en deskundige ICT-servicedesk. Dat werkt eenvoudig: 

  • gebruik van onze helpdesk is kosteloos voor opdrachtgevers met een ICT-service-overeenkomst
  • onze netwerkspecialisten zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 17:30 uur via (026) 361 68 20 of via helpdesk@dewal-ict.nl en helpen u direct
  • onze helpdesk biedt directe telefonische ondersteuning bij problemen met computers, netwerken, telefonie, verbindingen of software 
  • u wordt vakkundig geholpen, in gewone mensentaal. Zo kunt u snel weer verder!

[call to action]
Op zoek naar een helpdesk die altijd bereikbaar is?
Meer informatie.

[zijkant]
Nu een storing?
Bel (026) 361 68 20 of mail naar helpdesk@dewal-ict.nl
 

Nu hulp nodig? 
Bel onze helpdesk via (026) 361 68 20 of mail naar helpdesk@dewal-ict.nl

Direct contact? Bel ons op (026) 363 74 40 of stuur ons een e-mail
Direct contact? Bel ons op (026) 363 74 40 of stuur ons een e-mail
Helpdesk Bel (026) 361 68 20 ( Servicedesk ) Remote support