>>Storingsdienst

Storingsdienst

24/7 bereikbaar voor noodgevallen

Wilt u ook buiten de reguliere kantooruren van De Wal ICT ondersteuning om risico’s op uitval te minimaliseren? Dat kan! De Wal ICT biedt een 24x7 storingsdienst die paraat staat in geval van calamiteiten. Zo is uw school verzekerd van continuïteit. Is dat niet afdoende, dan is er - als aanvullende dienst - uiterlijk binnen vier uur na melding een netwerkbeheerder van De Wal ICT op uw school om het probleem ter plekke te verhelpen.

Serviceniveaus

Het gewenste serviceniveau leggen wij in overleg met de school vast in een servicecontract. Er zijn meerdere niveaus mogelijk, net wat past binnen uw organisatie. 

24/7 storingsdienst voor uw school?
NEEM CONTACT OP

Direct contact? Bel ons op (026) 363 74 40 of stuur ons een e-mail
Direct contact? Bel ons op (026) 363 74 40 of stuur ons een e-mail
Helpdesk Bel (026) 361 68 20 ( Servicedesk ) Remote support